30 apr 2018

Wiggo fikk tildelt Rosenqvisten

Under skytterlagets årsfest i januar ble det kunngjort at lagets hederspris Rosenqvisten skulle tildeles Wiggo Hol. Wiggo fikk prisen for sin mangeårige innsats for Målselv Skytterlag. Han har hatt en finger med i mye av driften av skytterlaget i en årrekke. Han har vært kasserer, styremedlem, jegeransvarlig og ikke minst gikk han i bresjen for å få realisert det nye standplassbygget.

Grunnet sykdom har ikke Wiggo kunnet ta imot prisen inntil nå, men i forbindelse med LM felt i dag kunne leder for årets Rosenqvistkomite Lars Mickelsen endelig overrekke prisen. Vi gratulerer så mye til Wiggo for en vel fortjent pris!

Wiggo fikk overrakt Rosenqvisten fra leder i komiteen Lars A Mickelsen og lagets leder Solfrid Bekkevold